تولیدات شرکت زیلمت ایتالیا

محصولات شرکت زیلمت ایتالیا

تولیدات شرکت زیلمت ایتالیا به چند دسته تقسیم میشوند که شامل:

۱- منبع دیافراگمی زیلمت ایتالیا

۲- منبع تحت فشار تیوپی زیلمت ایتالیا

۳- منبع پکیجی زیلمت ایتالیا

۴- مبدل صفحه ای زیلمت ایتالیا

منابع تحت فشار تیوپی زیلمت: در این مدل منبع تحت فشار زیلمت در صورت ترکیدگی یا سوراخ شدن تیوپ، می توان تیوپ آن را تعویض کرد و دمای مجاز سیال در این نوع منابع از ۰ تا ۹۹درجه سانتی گراد می باشد.

۲- منبع دیافراگمی زیلمت: تیوپ داخل این نوع مخازن غیر قابل تعویض می باشند چنانچه در اثر استهلاک دیافراگم داخل آنها دچار پارگی شود قادر به تعویض دیافراگم نخواهید بود و باید کل مخزن تعویض گردد.

البته ناگفته نماند که عمر مفید منابع دیافراگمی زیلمت از نوع تیوپی آن بیشتر میباشد

از منبع تحت فشار آبی رنگ و قرمز رنگ زیلمت برای دفع ضربه قوچ( چکشی) بوستر پمپ آب و پمپ آب خانگی نیز استفاده می شود.

از وظایف منبع تحت فشار زیلمت برای مصارف آبرسانی می توان به کاهش تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ آب،‌ذخیره نسبی آب ( با توجه به حجم مخزن) ، بالانس فشارآب مصرفی در سیستم لوله کشی منازل و آپارتمان ها، بالانس آب مبدل های حرارتی ساختمان ها نظیر دیگ آبگرم ، می توان اشاره کرد.

۳- منبع پکیجی زیلمت ایتالیا: این محصولات برای استفاده در پکیج های آبگرم مصارف خانگی و صنعتی بعنوان منبع انبساط پکیجی برای بالانس فشار استفاده میشوند که از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.

۴- مبدل صفحه ایی زیلمت: یکی دیگر از محصولات کمپانی زیلمت ایتالیا تولید مبدل صفحه ایی میباشد که برای گرمایش از کف ساختمانها و گرمایش آب استخر و جکوزی مورد استفاده قرار میگیرند

سخن پایانی

محصولات زیلمت در بازار های جهانی جزء پر فروشترین محصولات در بین محصولات مشابه میباشند که در طی سالیان متوالی توانسته سلیغه و ذائقه مشتریان خود را شناسایی و مطابق با سطح انتظارات بازار هدف محصولات خود را عرضه کند.

شرکت آوین پمپ همواره در تلاش بوده تا محصولات زیلمت ایتالیا را با نازلترین قیمت و با ارائه خدمات پس از فروش و با تعهد اصالت کالا در اختیار متقاضیان این برند ارائه دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =