خرید منبع تحت فشار زیلمت

راهنمای انتخاب و خرید منبع تحت فشار زیلمت

منبع تحت فشار زیلمت

منبع تحت فشار زیلمت را به عنوان مخزن پمپ آب نیز می توان به شمار آورد که این محصول دارای نقش بسیار مهمی در تاسیسات یک ساختمان می باشد و همیشه با توجه به ظرفیت آن مقداری آب را در خود نگهداری می نمایند.
در انتخاب منبع تحت فشار تیوپی زیلمت نکته قابل توجه این است که هر چه حجم منبع فشار زیلمت بیشتر باشد باعث کاهش استهلاک بواسطه کاهش تعداد دفعات روشن و خاموش شدن پمپ می شود.

در هنگام نصب این منابع تحت فشار در پروژه های ساختمانی نیاز به تنظیم مجدد فشار باد نیست.
منابع تحت فشار زیلمت به دو نوع تیوپی و دیافراگمی تقسیم می شوند. ظرفیت منابع تحت فشار زیلمت از ۲۴ لیتر الی ۱۰۰۰ لیتری بوده و از نظر فشار کارکرد به دو دسته ۱۰ بار و ۱۶ بار تقسیم می شوند. منابع تیوپی تحت فشار زیلمت ایتالیا دارای بدنه کربن استیل، فلنچ استیل و تیوپ لاستیکی EPDM بوده و قابلیت کارکرد در دمای -۱۰ الی +۹۹ درجه سانتیگراد را دارند. کانکشن مدل های ULtra Pro (تیوپی ۱۰ بار) تا ظرفیت ۱۰۰ لیتر ۱ اینچ بوده و در ظرفیت های بالاتر ۱/۲ ۱ اینچ میباشند. مدلهای Ultra Pro 16 Bar (دیافراگمی ۱۶ بار) قابلیت کارکرد در دمای -۱۰ الی +۹۹ درجه سانتیگراد در ۱۶ بار را داشته و در ظرفیت ۱۰۰ الی ۱۰۰۰ لیتری در بازار موجود می باشند.
منبع تحت فشار نوعی از منابع انبساط بسته بوده که در سیستم های آبرسانی خانگی و سیستم های گرمایشی نظیر دیگ آبگرم کاربرد دارد. ساختمان کلی منبع تحت فشار از یک قسمت که حاوی گاز نیتروژن (قسمت فلزی منبع ) و یک قسمت خالی که با آب پر می شود (تیوپ منبع تحت فشار) تشکیل شده است زمانی که قسمت خالی از آب پر می شود، گاز نیتروژن متراکم شده و فشار آب و در نتیجه فشار سیستم را بالا می برد

از نکات مهم در مورد منابع تحت فشار تیوپی چک کردن میزان فشار باد داخل پمپ و اطمینان از سالم بودن تیوپ لاستیکی آن است، که در صورت خرابی در دراز مدت، تعویض آن الزامی می باشد. در منابع تحت فشار تیوپی اساس کار مانند نوع دیافراگمی بوده ولی بجای دیافراگم از تیوپ استفاده می گردد. نکته مهم در اینجا این است که در منابع تحت فشار تیوپی زیلمت میتوان تیوپ را تعویض کرد ولی در منبع دیافراگمی زیلمت این قابلیت وجود ندارد.
در سایت شرکت زیلمت مشخصات فنی و قیمت های تضمین شده منبع تحت فشار  زیلمت، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

ویژگی های منبع تحت فشار زیلمت

دارای کیفیت بالا در ساخت تیوپ داخلی
دارای جنس بدنه از آلیاژ استیل کربن
دارای رنج متنوع در فشار کارکرد نظیر ۱۰ بار و ۱۶ بار
دارای خدمات پس از فروش متنوع
قابلیت نصب بصورت افقی در برخی مدلها
دارای رنج تولید وسیع
تست شده تحت استاندارد اروپایی
ساخت کشور ایتالیا

گارانتی منبع تحت فشار زیلمت

منبع تحت فشار زیلمت را میتوان با گارانتی و اصالت کالا از شرکت آوین پمپ بعنوان نمایندگی زیلمت در ایران خریداری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − یک =